OT tokenizacia v bash a [ - dalsia programatorska perverzita

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 6 20:29:21 CEST 2014

Dakujem za rozsiahly komentar - a aj panovi kolegovi Stenglovi za to o
nieco lakonickejsie vysvetlenie - svojim sposobom to dava zmysel.

Povodne som cele popoludnie studoval ten bash manual a rozmyslal nad tym,
co napisem za "ale" - ale som unaveny, takze s vedomim, ze som pre blaho
buducnosti urobil uz dost tym, ze som toto vobec na hw-liste vyvolal.

>Vy v podstate kritizujete macku za to, ze neznasa vajcia :)

Nie. Kritizujem ju za to, ze si po nociach beha kam chce a sem-tam toho
zadrhnuteho potkana rozfranforcuje uprostred dvora.

wek