Re: Věc: Re: Nokia 5310 a HTML email

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Květen 6 16:49:41 CEST 2014

Koukal jsem na mobilmanii a Nokia 5310 toho moc neumi. Nema ani WiFi.
Ja bych koupil nejlevnejsi Android mobil a bylo by po problemu.

Treba http://www.alza.cz/gigabyte-gsmart-tuku-t2-cerny-bily-kryt-d462863.htm
za 1990 Kc mate WiFi, 2x1GHz procesor, 512MB RAM a 4" 800x480 displej.
A je tam Android.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl