OT jazykovedna poznamka, Re: Stabilita vystupniho napeti uFlyback menicu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 6 13:30:17 CEST 2014

>Zdravim,
>  a ja si prisolim v tomto OT a poprosim weka, zda by nebyl te lasky a dobroty
>a neupravil svuj postovni klient tak, aby svevolne nemenil informaci o
>charsetu. Puvodni mail byl kodovan v utf-8, wekova odpoved s neprekodovanou
>citaci tvrdi, ze je v iso-8859-1, takze pak vypada, jak v odstavecku nahore
>vidno. Pokud klient neumi jine kodovani nez iso-8859-1, necht prosim orezava
>diakritiku...
>  Zdravi Pavel

Uz som sa pokusal, ale neviem to prelozit, ak si dobre spominam, je to v
M$VC a to nemam chut instalovat.

Aj som sa to pokusil opatchovat hrubou silou (prepisanim exe), aj mi to
ciastocne chodilo, ale ozaj len ciastocne.

Mozem jednoducho necitovat, ale IMO je to lepsie takto. Vsimnite si, ze sa
snazim citovat len minimalne funkcne mnozstvo z povodnych prispevkov.

wek