Problém s USB programátorem

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Květen 6 13:08:06 CEST 2014

Problém je zjevně HW. Můj odhad je, že nová základní deska je
"přísnější" na dodržení správného časování. A ten levný programátor může
být mírně ujetý takže už ho tato deska odmítá. Když tam dám ten HUB tak
to desce "přeloží" a je pokoj. Je to ale samozřejmě jen můj laický odhad.

Linux... Inu svůj názor na Linux jsem tu napsal nedávno. Podle mého
názoru mu nejvíce škodí lidé kteří každému bezhlavě vnucují Linux aniž
by znali jeho potřeby a priority. Opravdu není třeba řešit každou
banální závadu přechodem na Linux i když by třeba právě tu banalitu
vyřešil (patrně ne v mém případě). Ale zároveň ten Linux přinese 1000+1
nových problémů.

     Martin.