Problém s USB programátorem

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Květen 6 13:07:25 CEST 2014

To vím. Na snímku ovladače bylo 2303, odkaz na eBay tvrdí, že je to
PL2303TA. Ovladače měl tazatel nejnovější. Může tam být klon, nebo i
cokoli jiného.
Ale reagoval jsem na příspěvek, že tam bude nějaká emulace s VUSB na
Atmelu a ta je od PL2303 (ať už je to jakákoli revize) hodně vzdálená.

Martin Hanek