Problém s USB programátorem

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Květen 6 11:52:11 CEST 2014

Tak ten HUB pomohl.

Měli tady na prodejně jen pasivní a USB2.0, tak jsem vzal ten
nejlevnější co měli. Připojil jsem ho na konec toho 2m kabelu a k němu
programátor a funguje to. Co je ale kuriózní je to, že když ten HUB
připojím přímo k PC a k němu programátor přes ten dlouhý kabel co to s
ním předtím nefungovalo tak to funguje taky :-). A teď babo raď...

     Martin.