Problém s USB programátorem

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Květen 6 10:15:47 CEST 2014

Ne, ten starý PC měl USB2.0. Kabel a vše bylo stejné jako dříve. Vlastně
jsem ztratil několik hodin hledáním SW závady protože jsem "věděl" že je
HW v pořádku. Teprve potom co jsem zjistil tu závislost na délce kabelu
jsem začal měnit kabely a zkoušet další porty. Na novém PC mám i porty
3.0 a i v nich se to taky chová stejně. Programátor má USB 2.0.

Jdu do města pro USB HUB. Doufám že tady nějaký budou mít.

     Martin.