RE: Problém s USB programátorem

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 6 09:29:34 CEST 2014

A nebude ten stary USB port 1.x a teraz je to na novom
PC je to 2.0  ?
Mozno to na tych vacsich rychlostiach a vacsej dlzke kablu
ten programator uz nezvlada. Nevymenili ste kabel? Myslim
ze v nom byva nejaky odpor na zaklade ktoreho sa detekuje typ
kabla (rychlost)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of OK1UGA
Sent: Monday, May 05, 2014 9:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problém s USB programátorem

Myslím si že ne. Programátor si neříká o větší proud. A ten 2m kabel je poctivý - tlustý. Bohužel tu žádný HUB nemám. Skočím pro něj zítra do města pokud zatím někdo nepřijde na nic lepšího. Zkoušel jsem přes ten kabel připojit externí disketovou mechaniku. Ta si říká o 500mA a bez problémů funguje.

     Martin.