Cidla snimajici denni svetlo

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 5 20:44:03 CEST 2014

Ja pocitam ze tam bude neco jako BPW34 - snad je tu dokonce nekde mam.
Ty LED jsem vzal jen pro info jak se neco takoveho chova - stejne v
dilne nemam nikdy zadne prime Slunce.

No to Vase zapojeni je velmi inspirativni a dokonce si myslim, ze v MCU
bych jej mel byt schopny vyuzit tak jak je. Pohyb Slunce je velmi pomaly
a predvidatelny - pokud ten vystup zavedu na vstup MCU a budu kazdou
vterinu merit stav komparatoru tak treba jednou za minutu provedu
vyhodnoceni - pokud mi vyjde ze prevazuje stav pro FD na zapadni strane
tak se proste pootocim.

RV