Problém s USB programátorem

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pondělí Květen 5 19:49:07 CEST 2014

Zdravím,

Mám nový PC s W7 x64. Pokouším se k němu připojit programátor STK500 (
http://www.ebay.com/itm/STK500-AVR-ISP-USB-Programmer-Spport-WIN7-AVR-STUDIO-5-ATMEL-ATMEGA-AVRISP-/140852662670?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20cb79118e
). Tento programátor se starým PC s WXP bez problémů fungoval. Připojení
k novému PC však funguje jen s USB kabelem cca do 1m. Při použití
delšího kabelu se programátor nepodaří identifikovat a systém vyhlásí chybu.
Vyzkoušel jsem několik různých kabelů a se všemi se to chová stejně.
Stejně jsem vyzkoušel přední i zadní porty na PC - na všech se to chová
stejně.

Bohužel mám pracovní stůl kde potřebuji programátor používat asi 2m od
počítače takže tento problém musím nějak vyřešit. S kabely se kterými to
dnes nefunguje to dřív na starém PC normálně fungovalo. U nového PC jsem
se jinak s žádnými problémy s USB - ani na delším kabelu nesetkal. V
příloze je výpis konfigurace USB zařízení ve chvíli kdy funguje.

Nenapadá někoho kde by mohl být problém a jak ho vyřešit ? Napadá mě
použít na konci 2m kabelu USB HUB a k němu již krátkým kabelem připojit
programátor. Ale tím vyléčím příznaky a ne příčinu a ještě si nejsem
jistý zda to pomůže. USB HUB tady teď nemám - musím ho nejprve koupit.

     Martin.