OT: Specialni difuzni tkanina

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Květen 5 19:25:41 CEST 2014

> Pro jednu specialitu hledam tkaninu, ktera propusti molekuly plynu, ale
> nepropusti vlhkost.
> Pouziva se i v cidlech/krytkach plynoveho sensoru.
> Ma nekdo tip kde se da koupit ?
> Psal jsem na MERCK, ale bez odezvy, asi par m ctverecnich neresi.

Mezi zakazniky mam i firmu co se zivi filtracemi plynu.

Dotaz mezi "dvermi" nadhodil par skrytych "detailu":

a) Pozadavek propustnosti plyn a nepropustnost vlhkosti je temer
nerealizovatelny. Spis by to byla otazka filtrace kapalin, te je ta
otazka blizsi.

b) A i kdyby se takovato tkanina nasla, tak je to docela problem ji
udrzet funkcni. Ucpava se prachem, profi filtry maji docela slozite
cisteni. Mam podobnou upravu povrchu na bunde, a chce to obcas v ni
zmoknout, nebo musi holt do pracky.

Radek (benedikt2hw.cz)