Cidla snimajici denni svetlo

Pondělí Květen 5 14:15:58 CEST 2014

Dovolim si opbrazek
http://i.imgur.com/iCUaZgY.png
Z leva
- napeti na R, G, Y diodě naprazdno, intenziva svetla je jen do 25k lux,
prime slunce je radove 100k lux pricemz zmena napeti mezi 25k a 100k je
minimalni ==> nepouzitelne
- steje diody zatizene 2M odporem, zlepsena linearita,ale i tak nevhodne
pro velek intezity, v neposledni rade to clee plave s teplotou , obcas se
pro mereni pouziva,ale s odpory 1G -100G, ktere se obtizne shani
- toto je zavislost proudu fotodiody BPW21 na intenzite svetla
BPW21 je docela draha sranda,ale prubeh je obecne podobny.
viz treba BPW34 a ta je jiz za lidovych 14Kc
http://www.tme.eu/cz/Document/6a76ed1cab93033707dc67cccc00e81f/bpw34.pdf