OT: Specialni difuzni tkanina

Pondělí Květen 5 10:55:10 CEST 2014

Trvate na tom nepropusti vlhkost nebo vam jde o to aby neprpustila vodu v
kapalnem skupenstvi?
Nevim sice jaky je pomer mezi molekulou NO2 a H2O, ale asi si v plynnem
stavu budou dost podobne a tak kdyz menbrana nepropusti jedno asi
nepropusti ani druhe, pokud tedy nepujde o nejaky obsorbcni material.
Bezne se jako kryt senzorů plynu pouzivaji PTFE tknaniny bud na
polyesterovem nebo slenennem situ (platnu). Podivejte se tak po 0,13mm
tkanine s velikosti poru cca 1,5um. Nepropusti to vodu do 100mbaru,
prosnost to pohlcuje z 99.99% a plyny tim prochazi, vzdusna vlhkost, ale
take.