dotykove SPI tft

Pondělí Květen 5 08:49:30 CEST 2014

Nejvetsi LCD s SPI ,ktere jsem kdy videl je toto
http://www.ebay.com/itm/Serial-SPI-Parallel-2-8-TFT-Color-LCD-Module-Display-320x240-Touch-Panel-Screen-/291019691582?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43c220163e

sice to neni modul, ale dostanete s tim ZIF konektor , pripadne lze pouzit
neco jako
http://www.ebay.com/itm/Multiple-0-5-0-7-0-8-1-0mm-Pitch-TFT-LCM-LCD-Adapter-Board-FPC-Board-Test-Board-/171125037084?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27d7d8d81c