Jak zformátovat flash pro osciloskop UNI-TREND?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Květen 5 06:17:31 CEST 2014

Zdravím,
  a já zase zažil u nějakého zařízení, že na flashce musela být předem
vytvořena nějaká adresářová struktura. Pouhé formátování nestačilo.
Zařízení (tuším nějaký sound recorder) nebylo schopno nahrávat, pokud
neexistoval adresář RECORD :-). Samo si jej nebylo schopno vytvořit
a taky mumlalo něco o poškození flash a potřebě jejího zformátování
:-). K formátování měla být použita jakási utilita pod PC, která mi
ovšem nefungovala (z důvodů nekompatibility OS a debility utility :-) ).
Bylo to ale už hodně dávno, řekl bych, že už by dnes situace vypadala
lépe :-).
  Zdraví Pavel