AVR-GCC; bolo: Re: Zahada C atmel studio

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Květen 4 22:07:50 CEST 2014

Ako to? Inak, ako je to vlastne s AVR GCC v Atmel Studiu? Robi na tom
Atmel nejaky vyvoj? Alebo to len fork-ol ako to lezi a bezi a praskol
do svojho IDE? Pokial viem, Eric Weddington pracoval v Atmeli, ale
potom odisiel. Funguje na AVR GCC nejaky vyvoj mimo Atmelu?
Na winavr sourceforge vidim posledny release z roku 2010.