dotykove SPI tft

Neděle Květen 4 11:00:52 CEST 2014

Jo a podival bych se na aliexpress, ja tam nedavno koupil tenhle
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-2pcs-lot-2-8-Inch-TFT-LCD-Module-with-Touch-Panel-240x320-Dots-Parallel/895551722.html
mam ho na stole a chystam se vyzkouset...
Myslim, ze tam meli i nejake 3,5" Ten co jsem koupil byl dodan i se ZIF
konektorem, jinak se tyhle konektory daji sehnat za babku tamtez nebo na
eBay.