dotykove SPI tft

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Neděle Květen 4 10:22:26 CEST 2014

Jen doplnim pokud jedete po pomalem rozhrani do toho LCD, tak je jeste dulezity radic tj. ,aby mel prikazy:
- vykresleni cele obrazovky jednim bodem - jednoduche mazani,
- oznaceni kresleni v ctverci,
- pripadne kresleni ctvercu, car.
To Vam znacne ulehci. Dvojtou pamet nemaji vetsinou ty LCD, aby jste kreslili na jeden screen a pote prepli.
I ty fonty jsou i pro velke pismena problematicke, zabiraji hodne, tak je komprimujete a zase se zpomaluje vykresleni. Navic v tech umcu nemate ani dost pameti, takze rozhrani do LCD nevyziva DMA prenosy.
Cele to usti v takove pomalejsi kresleni - mrakni. Ne, ze by nebylo pouzitelne, ale je to videt. Pokud jste kdysi cetli recence u mobilu, jak se uzivatele vyjadruji k vykreslovani na obrazovce, tak jste nyni na stejne, mozna horsi urovni. Proto
radeji I8080 rozhrani nez SPI (pokud z toho neudelate LVDS).

Jirka