free fonty do windows?

Sobota Květen 3 18:28:45 CEST 2014

Free fonty jsem zatim nenasel (no ani nehledal) ale tenhle zpusob
generovani fontu se mi dost libi - jednotlive znaky kreslim ve win do
bitmapy a z toho generuju zdrojovy kod. Da se vybrat font, velikost,
styl, kodova stranka...
Vysledek na 1,8" TFT 320x240 vypada IMHO dost dobre (Tahoma, vel.12, bold):

Je to displej ve verzi SPI a na AVR s 16MHz krystalem (SPI ma 8MHz) to
vykresli tuhle stranku za cca 1s.