Zahada C atmel studio

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Květen 3 15:48:31 CEST 2014

> To si nemyslim, v podstate jen ctou flash a pouzivaji lokalni male
> promenne...
> Kdyz dam c jako volatile, tak to funguje jak ma - jinak pri krokovani se
> prave zda, ze to nejdriv udela c++ a pak vola tu funkci.
> Cely projekt je ke stazeni zde http://www.hascomp.cz/test/test1.zip

Pondekud me zarazi, ze makra pgm_read_* jsou zakomentovana, odkud se bere
definice...?

Klicovy dotaz: kompiluje to ve vysledku gcc, nebo nejaka nefunkcni sracka?
Jakkoli jsem uz zazil i chybu v soucinnosti gcc+newlib, b) by docela
zpravdepodobnilo hledat potiz v kompilacnich nastrojich.

K tomu kodu: treba tam hrabe neco z preruseni, je to moc slozite, zkuste
to zminimalizovat *jenom* na ten uvedeny usek, se zakazanym prerusenim.

M.