Prevod bitmapy na krivky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 2 19:33:02 CEST 2014

Zkusil jsem to v svém oblíbeném CAMu Aspire od firmy Vectric.
V maličké příloze je DXF z nějaké fotky Pamely Anderson. To DXF
je zobrazeno v IrfanView a tam převeno zpět do JPG, to je v příloze.
Máte-li kontrastní bitmapu, šlo by to asi snadno a docela kvalitně.

PL

************************************

From: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 02, 2014 6:48 PM
Subject: OT: Prevod bitmapy na krivky

Zdravím,

syn si našel plán na loďku stavěnou klasickým způsobem - kýl, žebra,
obšívka.
No příprava žeber, resp přenesení přesného tvaru na překližku a přesné
vyřezání je trochu problém, tak uvažujeme nad moderní metodou vypálení
laserem z překližky.

A otázka zní, jak a v čem vytvořit profil žeber ve křivkách, když má
podklad v bitmapě.
Tj představoval bych si to tak, že jako podklad výkresu si nechám
zobrazit žebrorysky a nad tím vytvořím jednotlivé křivky žeber. (Na
výkresu žebrorysek je vždy jen polovina žebra, druhou půlku je třeba
zrcadlově překlopit).

pro pálení chtějí nějaký formát typu cdr, dwg, vektorové pdf.

Zatím jsem žádný cad nepoužíval, ale není důvod se nenaučit. Jen se chci
vyhnout vyloženě slepým uličkám.

Doporučíte něco?

Díky

Zapik