OT: Prevod bitmapy na krivky

Bitovod hw na prelude.cz
Pátek Květen 2 19:08:40 CEST 2014

Presne na tohle pouzivam (exGoogle) Sketchup - jako podklad natahnout bitmapu
a nad tim si zacit vektorovat. Ne ze by to neslo i v necem jinem, ale Sketchup
se mi docela zalibil. Da se najit i hezky tutorial pro modelare:
http://www.mikac.cz/3D-free-cad-sketchup-model-ucebnice.html Je to
takove dobre psane i pro blbce (ano, i ja to podle toho zvladl :)

Pavel Kutina

On Fri, 02 May 2014 18:48:03 +0200, Petr Zapadlo wrote