ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Květen 2 14:15:58 CEST 2014

Dobry den,

> On Fri, 2 May 2014, Vláďa Anděl wrote:
>
>  Nevím co pořád všichni řešíte? Přece máme halogenky na 230V a mělo by
>>

> No koupil jsem takove ty 40W halogenove svicky do lustru a tesil se
> na vysokou zivotnost. Prdly asi za 1/4 doby co normalni zarovky 40W
> svicky. Tak nevim kde se stala chyba.

Chyba sa nestala nikde, len asi Vas sused tancoval v byte nad Vami v
obyvacke odzemok... :)

Ale ked to uz rozoberate, vsimol si niekto z Vas ako su technicky riesene
tie ECOhalogen xxW ? Myslim, ze by to bolo zaujimavejsie citanie, ako
bezduche frflanie...

A.