ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Květen 2 12:05:49 CEST 2014

Halogenky se mi neosvědčily, brzo odcházejí.

Na druhou stranu, vím o min. 2 obchodech (Děčín, Ústí), kde se dají
úplně normálně koupit klasické žárovky (Osram, Philips) o výkonech 100 i
více W. Samozřejmě to nejsou žádné řetězce, ale úplně normální elektra /
prodejna svítidel. Řeči o nevhodnosti pro domácí použití vám tam jistě
sdělí prodavač, pokud ho o to požádáte. Že by Ústecko bylo poslední
baštou odporu a situace ve zbytku republiky byla zásadně odlišná se mi
nechce věřit.

JMN