ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanychdementov zrusilaten zakaz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 2 11:08:26 CEST 2014

>Nevím co poøád v¹ichni øe¹íte?

Vylobbovany nezmyselne obmedzujuci zakaz.

> Pøece máme halogenky na 230V

- su vyrazne drahsie, co nie je vyvazene ani ucinnostou ani zivotnostou (a
na mnohych miestach o zivotnost nejde)
  => su menej ekologicke ako "obycajne" ziarovky
- maju ine svetlo
- matne sa nevyrabaju (a su snad aj zakazane?)
- od roku 2016 su zakazane aj halogenky, takze z principialneho hladiska
ide o ten isty zakaz

>Jinak kde provedení svítidla umo¾òuje vlo¾ení chladièe a pøedøadníku,
>tak ledky. Ledka s kvalitním chlazením a napájením nás v¹echny pøe¾ije

To je bohapusty optimizmus, aj ked nejde o ten hnoj co sa obvykle ako LED
svietidlo aktualne predava.

Nehovoriac o tom, aka katastrofa pre zivotne prostredie je ich vyroba.

Aby ste ma ze nechapali, ja obdivujem Vase zapalenie pre tie LED, a som
rad, ze to tu Vy a aj mnohi ini seriozne riesia, lebo viem svoje o hlave a
mure :-|

wek