ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 1 22:11:29 CEST 2014

Zauzivany vyraz "tepelna gula" uz bol europskou uniou spacifikovany?
ked sa musia pouzivat sofistikovanejsie metody na distribuciu "z.i.a.r.o.v.i.e.k" ?
Matne si spominam ze u nas v 4 poschodovom baraku sa doteraz ziadna nahrada
zatial neosvedcila. Vsetky do pol roka "slak trafil"
Takze zatial uspesne svietime 40W tepelnymi gulami.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Thursday, May 01, 2014 9:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

V lokalnom super-hyper niecom maju vacsinou E14 gulate 25W a 40W len cire. Matne som nevidel. Neda sa to sklo nejakym rozumne zlozitym domacim postupom zmatnit?

Do istej miery chapem tvoje rozculenie. Ano, je to debilna hra, ale - na hrube vrece hruba zaplata. V tomto pripade, na debilny zakon debilny workaround. Nastastie pre spotrebitelov tu stacilo na obcuranie legislativy (ktora sa pripravovala za nase peniaze urcite dost dlho a draho) pridat do popisu slovo "priemyselny" a vsetko je zahojene. Su debilne zakony na ktore sa nedaju nast tak jednoduche uhybne manevre.
Uvidime kedy budu zakazane aj priemyselne ziarovky; zatial si vsak mozeme spokojne posvietit svetlom podla lubovole.

Dňa 1. mája 2014 20:31, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: