ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 1 20:31:54 CEST 2014

>Tieto priemyselne si tiez kupujem

Aha, tak pre mna to bola novinka. Ja som zatial tie krabice nestudoval,
predpokladal som, ze sa hraju hru "dopredaj zasob". Ale v tomto konkretnom
obchode viem, ze uz presli do fazy "akoze zasoby sme dopredali, zvykaj si
zakaznik na novu dobu", takze ked som ich tam po roku ci dvoch znova
uvidel, uz ma to zaujalo.

> Co ta na tom tak rozculilo?

To, ze kvoli kombinacii nenazratosti, skorumpovanosti a klasickej tuposti
sa musia hrat tieto debilne hry.

Mimochodom, matne gulate 40W E14 ako vyslovena specialka rozhodne nie na
svietenie si nahodou nestretol?

wek