posta

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Květen 1 12:43:01 CEST 2014

Před cca 20 lety mi poslali balík z číny, kde byla úplně blbá adresa. Jednak
tam bylo Germany místo ČR, ale i adresa byla úplně špatně, takže tam bylo
podle skutečnosti jenom jméno, malá, neznámá firma a Brno. Přesto jsem balík
dostal! Úplně jako podle pošťácké pohádky.

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

Pošta se tady probírá často a tak bych se zeptal znalých ... Posílal jsem
balíček (balík do ruky s udanou cenou) na adresu, kterou mi v objednávce
napsali blbě - místo Nádražní 22 tam bylo Nádražní 2. Balík se mi vrátil, že
na uvedené adrese je adresát neznámý. Přece tu ulici určitě dělá jeden
pošťák a tu firmu musí znát. Dělá to pošta takhle naschvál, nebo mají
předpis když adresa úplně nesouhlasí, že to doručit nesmí?