c: hi-tech 9,80, interrupt asm

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Březen 31 22:20:37 CEST 2014

Dobry vecer,

skusim to komentovat vo Vasej reakcii, teda v texte a na konci.

A.

Myslim si, ze operator @ funguje az vo verzii xc8, preto Vam to nejde.

> Problém je, že 9,80 mám legálně ve verzi PRO, a pokud použiji XC8, tak tam
> jedu ve verzi Lite a už se do pice nevejdu. Ten projekt musí být i nadále
> živý, čili nemohu ho jednorázově přeložit ve zkušební verzi XC8  PRO.

A na upgrade na XC8 ste neuvazoval?  :)

> [...]
>
> Void MeReset (void)@0x00
>
> #asm
>
> Goto _picInit
>
> Nop
>
> Nop
>
> Goto _MeHigInterrupt
>
> #endasm
>

> Což funguje, vše se uloží jak má, ale problém je, že zas nevím jak zapsat
> to _picInit. Je to inicializační rutina procesoru, kde se nuluje RAM atd.
> To zase dodá kompiler. Adresa počátku rutiny se mění po rekompilaci
> (přidání dalšího kódu). Nevím jak se na ten pic Init odkázat, aby tomu

Pozrite, myslim, ze zaklad je ten, ze v zdrojaku nenapisete void interrupt
my_isr() {}. Ked napisete tento riadok, tak prekladac automaticky generuje
celu rutinu ukladania a obnovy registrov v preruseni, aj ked je prazdna.
Pak by som sa pozrel ako to generuje ten mnou zmienovany startup . as, ja
mam toto:

--chip=16f690 -M -P -N31 \
--warn=0 \
--mode=pro \
--opt=all,+asm,+asmfile,9 \
--addrqual=ignore \
--runtime=default,+clear,+init,+keep,+osccal,+resetbits,-download,-stackcall,+stackwarn,+clib
\
--summary=default,-psect,-class,+mem,-hex \
--double=24 \
--float=24 \
-G \
--asmlist \
--output=default,-inhx032 \

rx_tx_debug.c

A pozrite si ako je rieseny ten startup a vas main v C. Potom Vam neostane
uz nic ine, iba sa vrhnut do toho asembleru a manualu a naprogramovat si tu
obsluhu sam. Ako som uz pisal, princip som pochopil na 90%, ale prakticky
mi to nikdy moc nechodilo. Ine riesenie v tych starych verziach kompilatora
nie je. Snad len to, ze si pozrite este kapitolu o uzivatelskom startup
file a jeho prilinkovani.

Viacej Vam k tomu naozaj neviem poradit.

A.