export dxf z eaglu

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pondělí Březen 31 12:29:01 CEST 2014

Nemyslel Balu hrubkou sirku?

Tzn napriklad u cesty ktera ma v eagle sirku 3mm to nekresli hrany, ale jen
stredni linii?

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Juraj
Michálek
Sent: 31. března 2014 12:16
To: HW-news
Subject: Re: export dxf z eaglu

dxf je primarne 2D format takze vyska bude vzdy nulova. Dospele strojarske
programy ho vsak vedia importovad do 3D a tam jednotlive komponenty
vytiahnut hore.
Alebo skusit vygenerovat format STEP, IGES a pod...

Dňa 30. marca 2014 18:34, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal(-a):

Zdravim,
ku plosaku musim navrhnut aj mechaniku takze by som potreboval exportovat
motiv dosky do nejakeho strojarskeho formatu, najlepsie dxf. V ulp je
program dxf.ulp, exporotovat dokazem, ale vsetko ma nulovu hrubku. Takze
dostanem len obrysy bez informacie o sirke elementov.
Je na to nejaky trik, alebo iny ulp?
Dik,
b.