Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 28 16:52:16 CET 2014

Pri testovani (ne-elektrickom) som sa stretol aj s takym pristupom, ze
"nemozeme povedat, ako, ale ked sa opytate, ci takto, tak mozeme povedat,
ci to ma podla nas sancu uspiet alebo nie".

(... dost ich sokovalo, ze navrhnute zmeny dokazal kolega potom
odprogramovat behom par minut rovno pred nimi...)

wek