Re: OT: Stížnost na Českou poštu

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Březen 28 16:43:05 CET 2014

Dobry den,
asi 2 roky zpatky jsem mel problem s postou v Jicine.

Nikdo nezvolnil a rovnou hazeli listek do schranky - to mi ale
nevadilo, stejne dopoledne nejsem vetsinou doma.

Dalsi problem byl s doporucenym dopisem. Od druhe strany jsem mel
potvrzeny den odeslani (poslal mi i naskenovany podaci listek) a me
porad nic neslo. Po asi 7 pracovnich dnech jsem se ptal na poste a
oznamili mi, ze tam dopis je. Zadna omluva, vysvetleni, nic.

Pak jsem si objednal na dx.com mys. Cinani ji poslali ve zlute obalce.
Protoze se obalka nevesla do schranky, postacka stricila asi 5cm
obalky z celkovyh asi 20cm do schranky a zbytek nechala koukat ven.
Protoze mam schranku venku na ulici, mohl kdokoliv obalku vzit. Kdyz
jsem prisel domu, mys tam jeste byla. Zazrak...
Tak jsem se sel zeptat na mistni postu. Jenom zeptat, nic jsem nechtel
sepisovat. Pani mi nejdriv tvrdila, ze to neni mozne. Po chvili si na
me vzala cislo a slibila, ze zjedna napravu. Asi za dve hodiny volala,
ze uz je vse ok. Od te doby je vse bez sebemensiho problemu - a zadnou
stiznost jsem nesepsal.

--
S pozdravem,
Bc. Martin Vancl