Re: Textilní lepicí páska - jak se vlastně jmenuje?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 28 14:27:30 CET 2014

 28.3.2014, 14:25:47

Uz jsem to posilal jednou, ale nekde se to zatoulalo, takze duplikak:

To neni upne presne. Tesa dela tisice pasek, takze muzete vycarovat
ledacos.
Je vhodne pouzit presne oznaceni typu, viz
http://www.tesa.com/industry/automotive/electrical_systems/wire_harnessing/wire-harnessing,2568740,file-10358172,Download.html
Popr. se na ebay a pod vyskytuji i cinske verze, vetsinou oznacene
nejak jako "Harness Adhesive Cloth Fabric tape"

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz