Re: OT: Stížnost na Českou poštu

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Pátek Březen 28 12:03:05 CET 2014

Dobry den,

po podobnych zkusenostech (Praha - Cakovice) s (ne)dorucovanim baliku jsem
si vyzadal cislo na balikovou postu. Pote, co nedosel posledni balik do ruky
a byli jsme doma (a v 18:03 dosla SMS ze pokus o doruceni nebyl uspesny),
zavolal jsem na balikovou postu. Tam si po mne pani vyzadala podaci cislo
(DR....) a dalsi den balik prisel. Vse je v lidech.

S pozdravem

Stanislav Svoboda

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 3. 2014 11:29:23
Předmět: OT: Stížnost na Českou poštu

"Manželka objednává blbosti z Internetu

Jistá dotyčná jí poslala balík, který se vrátil s poznámkou "adresát se
odstěhoval"
Jelkož s námi v baráku bydlí jistá Kováčová - romka - a při kvalitě dnešních

škol - čtení činí obtíže tak záměna Kubáčová - Kováčová - je klidně možná -
tak se žena domluvila, že jí odesílatelka pošle balík znovu tentokrát za
příplatek jako "balík do ruky"

Žena je doma na nemocenské a v den doručení byla celý den doma - nikdo se
ani sebeméně nepokusil zazvonit - jenom ve schránce se objevil papír
"oznámení o uložení zásilky " s poznámkou "uzavřen vchod"

Tak už poněkud naštvaná manželka šla "balík do ruky" - za příplatek -
vyzvednout na poštu.
Tam se s ní úřednice málem porvaly o papír s nápisem "uzavřen vchod" a když
si ho chtěla mobilem ofotit - tak jí dokonce vyhrožovaly policajtama .....

ERGO DOTAZ ---- v příloze je fotka - co nějaké poštovní ID které je nutno
uvést na stížnost ? - je to to, které jsem podtrhl červeně ?

(mimochodem všimněte si zeleně označeného nápisu - který psala odesilatelka
;-)))

Vím že zdejší admin je na narážky na své zaměstnavatele alergický - ale
vzhledek ke kvalitě práce pošty, která je horší než za Jakeše a Bilaka - by
patrně k jeho klidu přispělo pracovat pro někoho perspektivního

omluva za OT, Přílohu i dlouhý maíl