Textilní lepicí páska - jak se vlastně jmenuje?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 28 08:53:15 CET 2014

Zdravím,
  není to zde již několikráte diskutovaná "Duck/Duct Tape" ? Ikdyž ta asi ne,
protože ta není moc chlupatá, textil je v ní schován pod vrstvou šedého nebo
černého laku.
  Nebo snad to, co se u nás nazývá "kobercová lepicí páska" ? Ta má výrazně
textilní charakter, některé jsou skutečně až skoro chlupaté, a taky nelepí
nijak extrémně :-). Tím neříkám, že je to tato ona, ale třeba by šla použít
jako náhrada...
  Zdraví Pavel