Maličké OT: Alternativa k Flash Playeru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 21:43:25 CET 2014

Linux na stroji rv. 2004 cpu 2.6GHz a 1GB ramky, 32MB ATI grafika - youtube
se fullscreen cuká, lze jen v okně

Linux na stroji rv. 2006 cpu 1.8GHz a 512MB ramky, onboard Intel grafika -
youtube v pohodě HD fullscreen

Doporučuji VLC player, do něj hodit URL z týtrubky (open network stream),
případně nastavit v advanced 20000ms cache a jde to pustit 1,5-3x rychleji,
kdy ještě tomu povídání rozumíte.

jinak web se zásadně prohlíží bez flashe, do FF je plugin QuickJava, tam si
zaklikáte na statusbaru co nechcete aktivovat

ideálně mít privoxy, které ještě blokne většinu reklam.

----- Původní zpráva -----
Od: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>

     mám takový problém a nevím, co případně hledat. Koukala jsem na
požadavky na nový Flash Player a tam se píše něco o 2,33 GHz procesoru a
minimálně 512 MB RAM. To druhé můj počítač splňuje, to první ani
náhodou. Jeho křemíkové srdce tepe na 1,8 GHz a více asi nebude.

     Takže to vypadá, že předchozí problémy s počítačem dělal i Flash.
Chci se zeptat, jestli je nějaká alternativa, aby fungovalo třeba
YouTube a podobně. Tedy o to jde hlavně. Občas se nějaké video dá
přehrát i bez FP, ale jen velmi občas. Instalovat FP se mi moc nechce,
ale nechci přijít o možnost využít YT. Je nějaká cesta? Napsat do Googlu
"flash player alternative windows" umím, ale nacházím takové rozporuplné
věci. Pro Linux existuje Gnash, ale pro Windows nenacházím nic rozumného.