Maličké OT: Alternativa k Flash Playeru

Čtvrtek Březen 27 20:52:49 CET 2014

Hezký večer,

     mám takový problém a nevím, co případně hledat. Koukala jsem na
požadavky na nový Flash Player a tam se píše něco o 2,33 GHz procesoru a
minimálně 512 MB RAM. To druhé můj počítač splňuje, to první ani
náhodou. Jeho křemíkové srdce tepe na 1,8 GHz a více asi nebude.

     Takže to vypadá, že předchozí problémy s počítačem dělal i Flash.
Chci se zeptat, jestli je nějaká alternativa, aby fungovalo třeba
YouTube a podobně. Tedy o to jde hlavně. Občas se nějaké video dá
přehrát i bez FP, ale jen velmi občas. Instalovat FP se mi moc nechce,
ale nechci přijít o možnost využít YT. Je nějaká cesta? Napsat do Googlu
"flash player alternative windows" umím, ale nacházím takové rozporuplné
věci. Pro Linux existuje Gnash, ale pro Windows nenacházím nic rozumného.

     Jinak OS jsou Windows XP SP3 32b, procesor je AMD Semprom 3000+
běžící na 1,8 GHz s 1GB RAM běžící na 200 MHz. Vím, je to již téměř
historický stroj, ale na nový teďka prostě nemám. O počítači vedle, co
používám na hraní si s elektronikou raději nemluvě :-))

     Saša Svobodová