Presnost cidla DHT22T/AM2302

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Březen 27 10:09:01 CET 2014

Dobrý den,

Brno, Srbská ul. Vlhkost 1% - 93% moc přesvědčující k použití těchto
čidel není :-(
Mám tady tohle:
http://chenmerlj.en.ec21.com/TEMPerHUM--4033208_3776303.html
osazené SHT10, a ukazuje to také docela blbě. Teplota +-1"C, vlhkost +-10%.
Navíc je to tak blbě udělané, že se to po zapnutí ohřeje o 0,5"C :-(
Já si myslím, že ta čidla HIH budou asi nejpřesnější.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora