*****SPAM***** RE: Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

Do zkušebny Mesit QN jsem si už něco dával měřit, je to už víc jak 10
let. Přístup tehdy asi takový, že kdyby něco neprošlo, zkoušky se
zastaví, dokážou poradit kde co např. odrušit. Potom zkoušky pokračují.
Slyšel jsem tehdy že v EZU napíšou Nevyhovělo, pošlou vás s tím domů ať
s tím něco uděláte a nechají vám zaplatit zase všechno od začátku. V tom
Mesitu jsme narazili na síťovou část - měl jsem tam kupovaný zdroj
chycený do plastové krabice a velkou dírou vycházela šňůra, do přívodu
jsem nezasahoval. Dokud to neviděli, řekli že se dělá alespoň posouzení
a jak to viděl, říkal že ani není co posuzovat - navíc zdroj byl od
českého výrobce, který si to taky dával měřit u nich. Takže mi dělali
jen EMC tehdy asi taky za 20000. Pak jsme nějaké věci dávali měřit na
elektrofakultě v Plzni. Nějakou dobu po vybudování laboratoře tam
nemohli měřit komerčně, protože to vzniklo snad z nějakých evropských
peněz a využití bylo vázané výhradně pro výuku. Po uplynutí pár let tam
začali měřit také komerčně.
Anděl