Presnost cidla DHT22T/AM2302

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Březen 26 13:10:27 CET 2014

Dobrý den,

HIH-5030 vypadá podobně, jako HIH-4000. Leze z toho přímo napětí podle
vlhkosti. SYH-2RS je zřejmě jenom kondenzátor citlivý na vlhkost. Nevím,
na co to chcete, ale tomu bych se asi vyhnul. Odečet hodnoty asi nebude
úplně jednoduchý, jako u toho HIH, nebo DHT22.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora