Presnost cidla DHT22T/AM2302

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Březen 26 13:02:36 CET 2014

Dobrý den,

Teď to zrovna na žádném grafu není pořádně vidět, ale stane se, že
křivka vypadá, jako když zapne limiter pro omezení hlasitosti. Křivka
jde nahoru, rovná čára, a křivka jde dolů. Když si ten oříznutý kus
extrapolujete, tak vyjde krásná křivka do rozsahu nějakých 103%RH.
Když teplota vzduchu klesne pod rosný bod, tak se čidlo neorosí, protože
nemá skoro žádnou tepelnou setrvačnost, aby byl důvod k orosení. Když
jsem měl v meteostanici ten HIH4000, tak se to nestalo NIKDY.
To čidlo prostě měří vlhkost mimo udávanou toleranci.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora