[OT] Cabin crew please be seated

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 26 11:19:49 CET 2014

Není to třeba lehké upozornění: "Holky čeká nás drobná turbulence"?

Mnoho věcí v letadle se dělá s hlavním prvotním záměrem, aby mezi cestujícími nenastala jakákoliv panika...

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, March 26, 2014 11:13 AM
To: HW-news
Subject: [OT] Cabin crew please be seated

Přátelé, letěl jsem s ČSA (do Ženevy a zpět) a zaznamenal jsem pokyn kapitána pro letušky "cabin crew, please be seated". Nevíte, proč to říkal anglicky? Letušky mluvily česky, sám kapitán cestou měl krátkou řeč k cestujícím, jak vysoko a rychle letíme, jak je venku, jak je v Praze a mluvil česky. I ten pokyn "cabin crew, please be seated" byl s typickým českým přízvukem.
To mají nějak nařízeno, že se spolu musí domlouvat anglicky, když jsou to jinak všichni Češi?

Pavel Kadečka.