C: jak napsat

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Březen 24 13:45:30 CET 2014

Dobrý den,

Pic, HiTech

Nějak mi nedochází jak zapsat následující. Snažím si napsat univerzální
knihovnu komunikace pro svá zařízení.

Do buferu mi přijde zpráva. Součástí je 3 bytová informace, o jaký povel se
jedná. Jak zapsat jako konstantu, která lze procházet, porovnávat s 3bytovým
povelem v buferu, v případě schody skočit do příslušné funkce. Samozřejmě
bude funkce, která bude procházet celou  struct_Command

Nějak takhle, ale nejde mi to správně zapsat.

const struct struct_Command

{

    char* CommandCHar[] = {"XXX"}, {"YYY"}, {"ZZZ"};

    void (*pCommand)()[] = {&xxx}, {&yyy},  {&zzz};

};

Pokud by byl pro dané zařízení potřebný 4 povel, pak by se doplnila pouze
funkce, a {"AAA"} + {&aaa}

Nebo to děláte jinak?

Díky Míra

Ps. Znalým se předem omlouvám