zkusenosti s RIGOL DP 832A

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Březen 24 13:24:49 CET 2014

V jednom z naslednych videi se Dave k tomu zdroji vraci (opakovane - v
jednom sopti kvuli prehrivajicimu se stabilizatoru 7805, v dalsim
"kontroluje", ze na nove desce - kterou mu vymenili - uz je to OK) No a
nekde se tam zminuje i o nejake chybe FW v malych proudech a demonstruje,
ze novy FW to ma OK.
Marek