clang

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Březen 23 17:00:29 CET 2014

Venku prší, tak dělám blbiny. Na nějakém linuxovém fóru jsem viděl, jak
všichni velebí clang, tak jsem se odhodlal vyzkoušet to jako náhradu za
gcc. Nemohu říct, že bych z toho byl nějak extra nadšený. Ale za jedno
odpoledne nelze dělat závěry. Na PC s tím problémy nejsou, ale chtěl
jsem to především na ARM Cortex-Mx. Ledkou už mi to bliká, ale aby se s
tím dalo dělat něco většího, to by bylo ještě hodně práce. A při stejné
úrovni optimalizace produkuje gcc o 1/3 kratší kód. Těžko říct, jestli i
rychlejší.
Zatím vidím jedinou výhodu - je jediný nástroj pro všechny target
platformy. Na druhou stranu potřebuji pro každou platformu stejně
alespoň binutils. Chtěl bych se zeptat -

Používáte to někdo ?
Pokud ano jaké je vaše hodnocení ?
Má vůbec smysl se tím zabývat ?

Předem díky za vaše reakce.