Jaky stabilizator 12-24V->5 (3.3)V s malou spotrebou?

Neděle Březen 23 15:10:37 CET 2014

Takze davat do serie s C rezistor 2 ohmy ma byt nejak normalni??? Co
blokovaci keramicke kondy primo u soucastek, to muze byt taky nejaky uF
celkem s malym ESR, to asi taky bude problem?
Jsem ani necekal, ze bude vyber stabilizatoru takovy problem.