Jaky stabilizator 12-24V->5 (3.3)V s malou spotrebou?

Neděle Březen 23 14:16:40 CET 2014

Asi zatim staci, chtel bych totiz udelat takovy univerzalni modulek -
par log. vstupu, vystupu, analog. vstupy, nejaky PWM a komunikace m.j.
BlueTooth, nekdy se mi vyskytne takovy diagnosticky problemek a hodilo
by se to napichnout na nejake snimace pro permanentni sledovani  nebo
naopak oblbnout nejake snimece, ovladat akcni cleny... a pritom netahat
zadne dlouhe draty. Zamer je jen na hrani s vlastnimi auty. Procesor asi
ATMEGA32 (nezblaznil jsem se, mam jich nejakou zasobu a mam pro ne
zmaknuty bootloader, ze by sel upgrade FW i pres ten BT, ale ARM
STM32Fxxx zvazuju samozrejme taky ;-) )