filter 455kHz EKG

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Sobota Březen 22 19:45:51 CET 2014

Tak kvoli tymto filtrom (len boli belase, mozno povodne modre) som pred
par rokmi staval DDS s detektorom, AD9851 na paralelny port. Najlepsie
fungovali/kreslili ako dvojbran (vstup a zem na jednej strane, vystup a
zem na druhej), aj ked to vnutri tak vobec nevyzeralo na take
usporiadanie... Ale parametre sa budu urcite lisit prave podla tej
farby, takze k nim ti nic nepoviem. Len tolko ze mali dva "hrboly" pre
seriovu a paralelnu rezonanciu a tam sa moje spomienky stracaju :)

Jaro