Náhrada znaků v TXT v UTF8

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Březen 22 09:40:19 CET 2014

Zdravím,

neznám původní sadu, ani to jak soubory vznikly a čím byly konvertované.
prostě mám stovky souborů s kodováním UTF8, které mají vadné znaky ž,š,ť
a jejich velké ekvivalenty. Nic víc a nic míň.

Nějak se s tím poperu, zjišťoval jsem jestli existuje ekvivalent tr,
který respektoval UTF8, asi ne, tak to budu muset udělat otrocky.

Díky za pomoc a přeji pěkný víkend.

Petr