[OT] 3D mapy od seznamu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 21 20:46:12 CET 2014

On Fri, 21 Mar 2014, Michal Gregor wrote:

> Nedavno jsem potkal vozitko s 3D fotakem na strese a na boku melo prekvapive
> napsano www.seznam.cz
>
> A dnes se to potvrdilo:
> http://www.zive.cz/clanky/mapycz-prinesou-3d-panoramu-a-jizdni-rady/sc-3-a-172955/default.aspx

Mapy.cz se mi moc libi, ale ted nekdy zacali menit tu mobilni verzi
a musim rict ze k horsimu. Byla to super aplikace ale najednou prestalo
fungovat zobrazovani mapy. Pomohla aktualizace aplikace z google play
jenze nove se aplikace neotaci podle polohy tabletu ale je fixovana
jen v jedne poloze. Grafika je ponekud "vyblita" a pribylo spoustu novych
informaci v danem rozliseni ktere jsou zobrazeny intenzivneji nez
mapa a poloha, takze clovek tezko hleda kde vlastne je.

Uvedomil jsem si jak v tomhle online svete zavisime na rozhodnuti jinych
kteri muzu kdykoliv zmenit zpusob jakym nase zarizeni funguji...